Ik stuitte deze week op een artikeltje over de website van Landal Greenparks. Voor de vierde keer op rij behaalden ze in Nederland een prijs voor beste travel site. Trouwe lezers weten ondertussen al dat ik gebruiksvriendelijkheid hoog in het vaandel draag.
Het verwonderde me wel dat in het interview niks gezegd wordt over de “zoek en boek” procedure die maar mijn mening super is uitgewerkt. Wil je weg op een bepaald moment of naar een bepaald park, we zeggen je wat mogelijk is en bieden alternatieven als het gewenste niet beschikbaar is.
Het enige wat ze nog zouden moeten doen, is het sturen van een herinneringsmail wanneer de volgende schijf van de betaling verwacht wordt. Zou hen volgens mij heel veel snailmail kosten besparen (of ben ik de enige die slecht is in boekhouden?).
Chapeau, waren alle sites maar zo (of toch niet wat dan komt mijn broodwinning in het gedrang)!
De nieuwe Landal catalogus lag deze week in onze brievenbus … verleidelijk ….
Een zegje gedaan op Als het goed is, moet het gezegd worden